Szegedi Tudományegyetem | Ex-dohányosonak

Leszokni vagy nem dohányozni

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.

1. Keressen indokokat!

Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától. Keressen indokokat! Csak az érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, aki valóban motivált. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam.

Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket! Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának. Ünnepelje meg a leszokást! Fejezze ki környezetében is, hogy leszokott a dohányzásról! Néhány ember úgy érzi, mindent el kell tüntetnie a lakásából vagy a munkakörnyezetéből, ami a dohányzásra emlékezteti — cigarettát, öngyújtót, hamutartót.

Másoknál az válik be, ha például egy régi hamutartót színültig töltve régi cigarettákkal szem előtt hagynak — elrettentésképp. Hirdetés 3. Kerülje a stresszt! Aki a stressz és az idő nyomása alatt áll, általában hamarabb gyújt cigarettára.

A dohányzásról való leszokás kezdetét időzítse stresszmentes időszakra! Sokak könnyebben mondanak búcsút a káros szenvedélyüknek egy nyugalmasabb munkahelyi időszak alatt. A rituálék pótolják leszokni vagy nem dohányozni dohányzást!

Mit tehet, ha szeretne leszokni a dohányzásról?

A mottó: Nem lemondani, hanem helyettesíteni! Gondoljon kellemes dolgokra, amelyek a szokásos cigarettát helyettesíthetik- és élvezze az újat!

Alkoholizmus hányás Itt vannak a dohányzásról való leszokás előnyei és az, hogy mi fog történni. Istent, és ha meg- hívjuk őket az. Meg fogjuk mondani, mi fog történni a jövőbeli baba és az Ön mind a. Ugy érzem, erről soha nem lehet leszokni!

A reggeli cigarettát cserélje egy almára! A stresszes szituációban elszívott cigaretta helyett tartson inkább pihenőt, vagy mozogjon 5 percet, vagy tegye vízszintes helyzetbe a lábát!

Füstös kocsmák helyett menjen étterembe, stb. Kell a dohány? Nikotinpótlás szükséges! Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotin pótló terméket alkalmazni. Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy csökkenthető. Erre a célra megfelel a nikotinos leszokni vagy nem dohányozni, nikotintapasz vagy nikotinos orrspray. Leszokni vagy nem dohányozni táplálkozási szokásain!

Oleg Torsunov, hogyan lehet leszokni a dohányzásról Izzadok, amikor leszoktam a dohányzásról

A dohányzásról való leszokás során sokan egy másik problémával szembesülnek: Leszokni vagy nem dohányozni mérleg azt mutatja, hogy gyarapszik a testsúly.

Ezért már az utolsó cigaretta előtt gondolkodjon az étrendjén. Ugyanis sokan ösztönösen káros pótmegoldáshoz folyamodnak, pl. Kerülje a zsíros és erősen cukrozott élelmiszereket!

Kik és milyen céllal alapították az Országos Dohányzás Leszokás Támogatási Központot?

Mely orvos segít leszokni a dohányzásról esetre se kíséreljen meg egy időben lefogyni, és felhagyni a dohányzással! Két ennyire nehezen elérhető cél megvalósítása a legtöbb embernek túl nagy megterhelést jelent.

Valószínű, nagyobb sikere lesz, ha a nikotin- és súlyprobléma leküzdését egymás után valósítja meg. Kényeztesse magát!

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

A leszokás közben jutalmazza meg magát! Vegyen valóban búcsút a káros szenvedélytől, ez persze nem egyszerű.

  • Szegedi Tudományegyetem | Ex-dohányosonak
  • Mit tehet, ha szeretne leszokni a dohányzásról? Mutatjuk | minorg.hu
  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • Gondoljunk csak bele, néhány évtizede még nem volt erre speciálisan kifejlesztett módszer, így aki változtatni akart, és meg akart szabadulni szenvedélyétől, kizárólag saját magára számíthatott, csakis saját magában bízhatott, hogy végig tudja csinálni.
  • Mikor kell abbahagyni a dohányzás utáni vágyakat
  • Inni nem fogunk leszokni a dohányzásról
  • Hagyja abba a dohányzást, mit kezdjen magával

A pénzt, amit a cigarettáról való lemondással megspórol, szórakoztató és értelmes dolgokra költse: Egy új zenei lemez vagy egy új ruha az új életszakaszban az önértékelését is támogatja.

Kössön fogadást! A legjobb, ha mindenkinek azt mondja, hogy nem dohányzik. Ez lehetőséget ad arra a barátainak, hogy figyeljenek Önre, és motivációt is ad célja eléréséhez. Ha a barátai és ismerősei ennek ellenére cigarettával kínálják, és megpróbálják visszacsalogatni a dohányosok klubjába, kössön velük fogadást. Minden szál letett cigarettával növelheti a nyerési esélyét.

Csodálkozni fog, hogy újra milyen sportos lett, és a tüdeje végre friss levegőhöz jut, a teste oxigénnel töltődik fel. Ezen kívül a sport az esetleges súlyfelesleg ellen is hatásos. Akadályozza meg a visszaesést! Játssza ki az előre láthatóan kritikus helyzeteket!

Így sikerülhet végleg a leszokás! - HáziPatika

Gondolja át előre, mikor lenne a legnehezebb leszoknia a dohányzásról! Hogyan tudna ebben a helyzetben másképp reagálni? Mit tehetne az egyensúly fenntartásáért?

leszokni vagy nem dohányozni

Akinek korábban már volt egy hatékony stratégiája, jobban kibírja. Egy gondolat különösen veszélyes: az az illúzió, hogy a dohányzást kontrollálni lehet. Ha egyszer elkövet egy hibát: Fel a fejjel! A visszaesés normális.

a dohányzásról való leszokás javítása dovlatov, ha leszokott a dohányzásról