Terhesség és dohányzás

Leszokni a dohányzásról, hogyan ne gondolj rólad, Még mindig füstölsz? Így szokj le a dohányzásról

Tartalom

    Az első nap cigaretta nélkül nehéz, de ha van terved, akkor könnyebb lesz!

    leszokni a dohányzásról, hogyan ne gondolj rólad leszokni a dohányzásról és az orrdugulásról

    Ne bízz abban, hogy az akaraterőd önmagában elég ahhoz, hogy le tudd tenni a cigit! Készülj fel, így magabiztos lehetsz afelől, hogy képes vagy leszokni! Mondd el Mondd el a barátaidnak és a családodnak, hogy mikor van a leszokásod első napja!

    hogyan lehet rögtönzött eszközökkel leszokni a dohányzásról

    Kérd a támogatásukat az első néhány napban és hétben. Segíthetnek átvészelni a kemény időszakot, ám ehhez mondd el nekik, hogy pontosan hogyan támogathatnak.

    Legyél pontos; nem tudnak a gondolataidban olvasni!

    leszokni a dohányzásról, hogyan ne gondolj rólad

    Kérj támogatást Legyen megfelelő támogató bázisod - akár te magad állítod össze a leszokási  tervedet, akár keresel egy leszokó programot, ami segít, fontos, hogy legyen egy támogató leszokni a dohányzásról, akik segítenek kitartani, motivált maradni!

    A leszokó terv olyan stratégiákat tartalmaz, amelyek segítenek fókuszálni, magabiztosnak és motiváltnak lenni abban, hogy leszokj. Oldalunkon számos cikket olvashatszmelyek tippekkel látnak el, illetve segítenek többet megtudni arról, milyen módszerekkel hogyan ne gondolj rólad próbálkoznod!

    leszokni a dohányzást a fenazepámmal

    Ha valamelyik nikotin helyettesítő terápia a terved része, akkor ne felejtsd el azt még reggel használni. Ne feledd, hogy nincs mindenki számára egyformán biztos módja a leszokásnak - legyél őszinte magadhoz azzal kapcsolatban, neked  mire van szükséged. Csak leszokni a dohányzásról ünnepelj a végén cigivel!

    miért lehetetlen hirtelen leszokni a dohányzásról terhesként videó, amely segít leszokni a dohányzásról

    Foglald el magad Foglald el magad! Ez egyszerűen hangzik, de a legjobb módja annak, hogy átvészeld az első napot, tényleg az, ha lefoglalod magad.

    Próbáld ki az alábbiak közül valamelyik tevékenységet: Mozdulj ki otthonról, menj el valahova ahol nem gyújthatsz rá!

    ha azelőtt leszokott a dohányzásról leszokás a dohányzásról elektromos cigaretta

    Menj el az egyik kedvenc dohánymentes éttermedbe Menj moziba Rágózz vagy egyél kemény cukrot Foglald le a kezed tollal, vagy fogpiszkálóval Relaxálj mély légzéssel Tervezz egy játékestet nemdohányzó barátokkal Változtass a napi rutinodon.